Skip to main content

ტრენინგის მერვე დღის რეფლექსია

მერვე დღე დავიწყეთ სასწავლო მიზნის გაცნობით. ელექტრონულ რესურსებში მოვიძიეთ შეფასების სხვადასხვა რუბრიკა და გადმოვწერეთ. ვიმუშავეთ პროექტის გეგმაში, სადაც დავწერეთ სასწავლო პროცედურები. გავეცანით დიფერენცირებულ სწავლებას და გეგმაში ავსახეთ სსსმ, ნიჭიერ და არაქართულენოვან მოსწავლესთან გამოყენებული აქტივობები. ბოლოს, რაც ძალიან დამაინტერესა და მომეონა, პროგრამა "padlet"-ში შევქმენით საზიარო დაფა. დღე იყო ძალიან საინტერესო.

Comments

  1. ლალი გონიერი ქალბატონი ბრძანდებით,მომეწონა თქვენი რეფლექსია.ძალიან სიმპატიებით ვარ თქვენს მიმართ გამსჭვალული.გისურვებთ წარმატებას.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ტრენინგის მეშვიდე დღე

   დღეს ძალიან საინტერესო რამ ვისწავლეთ: ტესტირების ონლაინ პროგრამა "kahoot"-ში ტესტების შექმნა. ძალიან მომეწონა, არის საკმაოდ პრაქტიკული გამოსაყენებელი კლასში.    ვისაუბრეთ საავტორო უფლებებზე, გავაკეთეთ ონლაინ ტესტი.    გავეცანით შეფასების მეთოდებს, შეფასემის სქემის სახეებს: ჰოლისტური, ზოგადი და კონკრეტული. შეფასების რუბრიკების გვერდზე შევედით და გადმოვწერეთ ჩვენთვის საასურველი შეფასების სქემა და განვიხილეთ. გავეცანით პორტფოლიოს შეფასების სქემას.    გავეცანით მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომების შექმნას და მათ საქაღალდეში განთავსებას.     

ტრენინგის მეხუთე დღის რეფლექსია

მეხუთე დღეს ვიმუშავეთ შეფასების სტრატეგიებზე, დაწვრილებით ჩამოვაყალიბეთ შეფასების  რომელ მეთოდებს გამოვიყენებ პროექტის დასაწყისში, მსვლელობისას და დამთავრებისას. ასე მაგალითად: პროექტის დასაწყისში ვ-მ-ვ გონებრივი იერიში ვ-მ-ვ სქემა „პადლეტში“ შექმნილი ცარიელი დაფა პროექტის მსვლელობისას თვითშეფასება და რეფლექსია გამოკითხვა დღიური წერითი და ზეპირი ტესტები ჩეკლისტი გუგლის ფორმაში შექმნილი გამოკითხვის ფორმა ფორმები ტესტური კითხვები პროექტის დასრულების შემდეგ სასწავლო კონფერენცია ფორმები ბოლოს ვიმუშავეთ, პროექტის პრეზენტაციის სახით წარმოდგენაზე. დავიწყეთ პრეზენტაციის გაკეთება,  ვისწავლეთ როგორ შევქმნათ ჩვენთვის სასურველი შაბლონი, დავწერეთ პროექტის მიზანი, მიმართულების მიმცემი საკვანძო საკითხები. დღემ წარმატებულად ჩაიარა.