Skip to main content

ტრენინგის მესამე დღე

3/11/2018  წელი.
   უფრო საინტერესო ხდება ტრენინგი. დღეს შევისწავლეთ სასწავლო პროექტის შესაბამისი სტანდარტებისა და მიზნების ჩასმა პროექტის შაბლონში. სტანდარტი მოცემულია ესგ - ში, რომელიც  გადმოვიწერეთ ncp.ge - დან. ვიუშავეთ მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ჩამოყალიბებაზე. განვიხილეთ ბლუმის ტაქსონომია. საკმაოდ შრომატევადია. იმედია არ გამიჭირდება. დღეს ასევე დავასრულეთ პროექტის ბუკლეტის ნიმუში. 
    მადლობა ქალბატონ ნინო კოკილაშვილს და ჩემი  ჯგუფის წევრებს თანამშრომლობისთვის.
   

Comments

Popular posts from this blog

ტრენინგის მერვე დღის რეფლექსია

მერვე დღე დავიწყეთ სასწავლო მიზნის გაცნობით. ელექტრონულ რესურსებში მოვიძიეთ შეფასების სხვადასხვა რუბრიკა და გადმოვწერეთ. ვიმუშავეთ პროექტის გეგმაში, სადაც დავწერეთ სასწავლო პროცედურები. გავეცანით დიფერენცირებულ სწავლებას და გეგმაში ავსახეთ სსსმ, ნიჭიერ და არაქართულენოვან მოსწავლესთან გამოყენებული აქტივობები. ბოლოს, რაც ძალიან დამაინტერესა და მომეონა, პროგრამა "padlet"-ში შევქმენით საზიარო დაფა. დღე იყო ძალიან საინტერესო.

ტრენინგის მეშვიდე დღე

   დღეს ძალიან საინტერესო რამ ვისწავლეთ: ტესტირების ონლაინ პროგრამა "kahoot"-ში ტესტების შექმნა. ძალიან მომეწონა, არის საკმაოდ პრაქტიკული გამოსაყენებელი კლასში.    ვისაუბრეთ საავტორო უფლებებზე, გავაკეთეთ ონლაინ ტესტი.    გავეცანით შეფასების მეთოდებს, შეფასემის სქემის სახეებს: ჰოლისტური, ზოგადი და კონკრეტული. შეფასების რუბრიკების გვერდზე შევედით და გადმოვწერეთ ჩვენთვის საასურველი შეფასების სქემა და განვიხილეთ. გავეცანით პორტფოლიოს შეფასების სქემას.    გავეცანით მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომების შექმნას და მათ საქაღალდეში განთავსებას.